• Denne begivenhed er allerede afholdt.

Fars Chili sin Carne med Fladbrød

Dato: 01-01-1970Tid: 00:00 - 00:00Pris: 160 DKK

Velkommen på Fars Køkkenskole

Fars Køkkenskole er et hyggeligt madlavningskursus for fædre og deres børn, der går i 2.-4. klasse. Vores dygtige underviser, Rune, sætter gang i køkkenløjerne, hvor du og dit barn laver god, sund mad på en sjov måde. I lærer smarte fif og fiduser, der gør det hyggeligere at lave mad sammen. Hvis far ikke har mulighed for at komme, er det helt ok, at barnet følges med bonusfar, onkel, bedstefar eller en anden voksen mand – husk det er kun for mænd.

Fars Køkkenskole på Borupgårdskolen i Helsingør

Denne aften skal vi lave en lækker mexicansk ret – nemlig Chili sin carne med lune, hjemmelavede fladbrød og dip. Det kommer til at dufte fantastisk i køkkenet.

Der er plads til 8 fædre og 8 børn. Det koster 160 kr at deltage i alt for undervisning, opskriftshæfte og aftensmad til far og barn. Køb derfor kun én billet.

Denne Fars Køkkenskole afholdes af Hello Kitchen – Foreningen for madglæde og fællesskaber med opbakning fra Borupgårdskolen og Center for Sundhed og Omsorg i Helsingør Kommune.

Billetter

Nedenstående antal inkluderer billetter til denne begivenhed allerede i din indkøbsvogn. Hvis du klikker på "Hent billetter", kan du redigere eksisterende deltageroplysninger samt ændre billetantal.
Billetter er ikke længere tilgængelige