• Denne begivenhed er allerede afholdt.

Fars Køkkenskole – Hurtige pizzaer

Dato: 01-01-1970Tid: 00:00 - 00:00Pris: Gratis DKK

Velkommen på Fars Køkkenskole

Fars Køkkenskole er et hyggeligt madlavningskursus for fædre og deres børn, der går i 2.-4. klasse. En underviser sætter gang i køkkenløjerne, hvor du og dit barn laver god, sund mad på en sjov måde. I lærer smarte fif og fiduser, der gør det hyggeligere at lave mad sammen. Hvis far ikke har mulighed for at komme, er det helt ok, at barnet følges med bonusfar, onkel, bedstefar eller en anden voksen mand – husk det er kun for mænd.

Vi afprøver nye opskrifter

På denne køkkenskole skal vi teste nye opskrifter til Fars Køkkenskole, og vi håber I vil hjælpe os. Vi skal bl.a. lave to forskellige slags hurtige pizzaer.

Der er plads til 8 fædre og 8 børn. Da vi ønsker at afprøve nye opskrifter sammen med jer, er det gratis at deltage. Det er dog vigtigt, at I ønsker at deltage, da I ellers tager pladsen fra en anden. 1 billet gælder for 1 voksen og 1 barn.

Underviserne denne aften er Jonas Vigkilde og Mette Bøgebjerg – og de glæder sig!

Billetter

Nedenstående antal inkluderer billetter til denne begivenhed allerede i din indkøbsvogn. Hvis du klikker på "Hent billetter", kan du redigere eksisterende deltageroplysninger samt ændre billetantal.
Billetter er ikke længere tilgængelige