Tilmeld dig Fars Køkkenskole

Vi glæder os til at skabe madglæde og fællesskab sammen med dig og dit barn – og en masse andre skønne fædre og børn. Sammen laver vi lækre retter, der er så nemme, at I kan gentage succesen derhjemme. På Fars Køkkenskole får I også historier om dagens råvarer og vist køkkentricks, som gør den fælles køkkentid sjov. Vi slutter af med at nyde måltidet sammen. Det bliver hyggeligt!

Find jeres by herunder og tilmeld jer.

Tilmelding

Hold øje med siden her, hvor vi opretter nye køkkenskoleaftener – eller kontakt Mette Bøgebjerg Jørgensen på mail: mette@hellokitchen.dk eller tlf.: 2727 4114. Så kontakter hun dig, når billetterne bliver sat til salg.

Vil du være med til at starte Fars Køkkenskole op i din by?

Vi opretter løbende Fars Køkkenskole i nye byer. Vil du være med på rejsen, så hør Mette, hvordan du gør det.

Mette Bøgebjerg Jørgensen

Mail: mette@hellokitchen.dk