KØKKENKARMA ONLINE

Kære far, bedstefar, papfar og alt derimellem!

Vil du have en hyggelig aften i køkkenet med dit barn (2.-5. klasse)? Så vær med til Fars Køkkenskole online. Her guider børnekokken Jonas og Nora på 11 år jer igennem køkkenløjerne og deler ud af en masse køkkentricks.

Over 6000 fædre og børn været på Fars Køkkenskole gennem de seneste 8 år, hvor de har lavet mad sammen i et skolekøkken. Det har været en kæmpe succes! 100 % af fædrene vil anbefale andre fædre at gå på køkkenskole. Det vil de fordi, at de har fået kvalitetstid med deres barn, lært sjove køkkentricks og fået inspiration til madlavningen derhjemme. Nu kan I også gå på Fars Køkkenskole ONLINE. Vi opretter løbende flere online køkkenskoler.

Sådan gør I

• Køber jeres billet her: Haderslev. Tilbudsprisen er 139 kr.
  • Henter varerne i et supermarked nær jer.
  • Tjekker, at I selv har balsamicoeddike, honning, salt, peber, olie og havregryn.
  • Klikker på videolinket, I får tilsendt pr mail, og laver maden sammen.

Det får I

• En stor pose madvarer, der giver aftensmad til min. 4 personer.
  • Opskriften på Fars Italienske kødboller med kærlighedssauce og pasta + grøntsagsstænger og hummus.
  • Link til en video, som guider jer igennem madlavningen på en sjov måde.
  • En masse køkkentricks, der gør madlavningen til en leg.
  • En hyggelig aften sammen.

Har I spørgsmål? Kontakt Jonas på jonas@hellokitchen.dk eller tlf. 2253 1645

“Selvom jeg kunne lidt i forvejen, var det meget inspirerende, specielt fordi jeg fik prøvet at lave mad med min søn, der også synes, det har været super.”

— Far der har deltaget i Fars Køkkenskole online

“Rigtig god hverdagsret, Kødboller i kærlighedssauce, det var noget hele familien kunne lide – og jeg fik også selv prøvet noget nyt.”

— Far der har deltaget i Fars Køkkenskole online